ساخت تانکر سمپاش

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 تانکرها امروزه انواع مختلفی دارند که به خوبی می توان از آنها برای کارهای گوناگون استفاده کرد. یکی از این کارها، سمپاشی است. تانکرهای سمپاش می توانند به خوبی کار سمپاشی را انجام دهند. در این مطلب به تانکر سمپاش و ساخت آن اشاره شده است. ثبت سفارش ساخت سیلو شما در بهترین کارخانه سیلو سازی توسط گروه تانکرسازی کاوه پذیرفته می شود. ثبت سفارش ساخت تانکر آب توسط گروه تانکرسازی کاوه پذیرفته می شود.

تانکر سمپاش

تانکر سمپاشی همان طور که از نامش پیداست، تانکر و مخزنی است که از آن برای پاشیدن سم استفاده می شود. از این تانکر برای در کشاورزی و باغداری و برخی دیگر کارها استفاده می شود. تانکر سمپاش می تواند روی ساشی ها و ماشین های مختلف سوار شود. می توان بر حسب نیازی که وجود دارد تانکر سمپاش با ظرفیت مناسب را خریداری کرد. ثبت سفارش ساخت سیلو شما در بهترین شرکت سیلو سازی توسط گروه تانکرسازی کاوه پذیرفته می شود. ثبت سفارش ساخت تانکر تریلی توسط گروه تانکرسازی کاوه پذیرفته می شود. ثبت سفارش ساخت تانکر پلیمری توسط گروه تانکرسازی کاوه پذیرفته می شود.

 

 

تانکر سمپاش می تواند بر پشت تراکتور قرار گیرد یا این که روی یک نیسان یا وانت یا ماشین دیگر سوار شود و به خوبی از آن برای پاشیدن سم استفاده گردد. پاشیدن سم امروزه در کشاورزی اهمیت زیادی در دفع آفات مختلف دارد و در نتیجه تانکرهای سمپاش می توانند کمک بسیار خوبی باشند. این تانکرها میتوانند چرخ دار باشند و به خوبی از انها استفاده کرد تا سم ها را استفاده کرد.

انواع تانکرسازی سمپاش

تانکرهای سمپاش می توانند انواع مختلفی داشته باشند. در زیر به انواع تانکرهای سمپاش پرداخته شده است. 

ساخت تانکر سمپاش فلزی

خیلی از تانکرهای سمپاش از فلز ساخته می شوند. این تانکرها می توانند به خوبی انواع سم های مورد نیاز را در خود نگه دارند تا از آنها در کشاورزی یا باغداری یا دیگر جاها استفاده شود. تانکرهای فلزی نسبت به تانکرهای پلاستیکی وزن بیشتری دارند اما دارای مزیت های متعددی نیز هستند. در زیر به انواع تانکرهای سمپاش فلزی پرداخته شده است

تانکر سمپاش گاوانیزه

همان طور که مشخص است این تانکرها از ورق های گالوانیزه ساخته شده اند و می توان به خوبی از آنها برای کار سمپاشی استفاده کرد. این مخزن ها در ظرفیت های مختلفی ساخته می شوند ومی توانند به خوبی بر پشت تراکتور یا دیگر ماشین ها قرار گیرند تا از آنها برای کار سمپاشی استفاده شود. ثبت سفارش ساخت سیلو شما در بهترین کارخانه سیلو سازی توسط گروه تانکرسازی کاوه پذیرفته می شود. 

تانکرهای گالوانیزه دارای مقاومت بسیار خوبی در برابر خوردگی و زنگ زدن هستند و به همین دلیل می توان تا سالهای طولانی از انها استفاده کرد. این تانکرها از تانکرهای پلاستیکی قیمت بیشتری دارند اما مزیت های بسیار خوبی دارند و می توان به خوبی از آنها در کار سمپاشی بهره برد. ثبت سفارش ساخت سیلو فلزی توسط گروه تانکرسازی کاوه پذیرفته می شود.

تانکرسازی سمپاش استیل استنلس

از دیگر انواع تانکرهای سمپاش، تانکر استیل ضد زنگ است. این تانکرها به خوبی می توانند برای نگهداری سم و استفاده از آن در کشاورزی و باغداری مورد استفاده قرار گیرند. تانکرهای سمپاش استیل دارای مقاومت خوبی هستند و از ماندگاری مناسبی برخوردار هستند . این نوع تانکر در ظرفیت های مختلف ساخته می شوند و می توان به خوبی از آن استفاده کرد.

ساخت تانکر چرخدار سمپاش

تانکرهای استیل هم چنین ظاهر زیبا و براقی دارند که در نوع خود می تواند یک مزیت باشد. این تانکرها به خوبی می توانند بر پشت تراکتور یا وانت یا دیگر چیزها قرار بگیرند و برای سمپاشی استفاده شوند.  ثبت سفارش ساخت سیلوهای سیمان توسط گروه تانکرسازی کاوه پذیرفته می شود.

تانکرسازی سمپاش فولادی

تانکر فلزی دیگری که می توان به خوبی از آن برای سمپاشی زمین های کشاورزی و باغ ها و یا دیگر جاها استفاده کرد، تانکر فولادی می باشد. تانکر فولادی دارای مقاومت خوبی در برابر مواد مختلف است، از ماندگاری خوبی برخوردار است و تا سالیان طولانی می توان از آن استفاده کرد، در ظرفیت های مختلف ساخته می شود و این که قیمت مناسبی هم دارد. 

تانکرسازی سمپاش فولادی می توانند پشت تراکتوری باشند و یا این که به صورت چرخدار به ماشین ها وصل شوند یا این که روی وانت یا نیسان قرار گیرند تا از آنها به خوبی برای کار سمپاشی استفاده شود. این تانکرها را می توان به خوبی خریداری کرد و برای نیازهای خود استفاده کرد. ثبت سفارش ساخت تانکر آب توسط گروه تانکرسازی کاوه پذیرفته می شود. 

ساخت تانکر سمپاش پلاستیکی

به جز تانکر فلزی، تانکرهای پلاستیکی هم به خوبی برای سمپاشی مورد استفاده قرار می گیرند و می توان از آنها در سمپاشی کشاورزی و باغداری استفاده کرد. تانکرهای سمپاش پلاستیکی انواع مختلفی دارند و در ظرفیت های مختلف ساخته می شوند. در زیر به رایج ترین تانکرهای پلاستیکی پرداخته شده است

تانکر سمپاش پلی اتیلن

پلی اتیلن، نوعی پلیمر است که می توان به خوبی از آن برای ساخت وسیله ها و محصولات مختلف استفاده کرد. ساخت تانکر سمپاش پلی اتیلین مزیت های زیادی دارد و به همین دلیل از محبوبترین انواع تانکر می باشد که برای کار سمپاشی هم از آن استفاده می شود. این تانکر دارای تنوع بسیار خوبی است و در اشکال و ابعاد مختلف ساخته می شود، دارای مقاومت بسیار خوبی است، ماندگاری بسیار مناسبی دارند و می توان تا سالیان طولانی از آنها استفاده کرد و قیمت بسیار مناسبی هم دارند. ثبت سفارش ساخت سیلو گندم توسط گروه تانکرسازی کاوه پذیرفته می شود.

این تانکرها در عین حال وزن سبکی دارند و این یکی دیگر از مزیت های آنها می باشد. وزن سبک تر این تانکرها باعث می شود سوخت کمتری برای حمل آنها استفاده شود. به طور کلی تانکرهای پلی اتیلن، تانکر بسیار خوبی هستند. ثبت سفارش سیلو سازی توسط گروه تانکرسازی کاوه پذیرفته می شود.

امروزه در کشور شرکت های متعددی وجود دارند که می توانند تانکرهای بسیار باکیفیتی بسازند و آنها را به بازار ارائه دهند. یکی از این شرکت ها که می توان تانکرهای بسیار خوبی بسازد و به مشتریان خود تحویل دهد، شرکت کاوه می باشد. این شرکت با سابقه بسیار عالی در زمینه تانکرسازی می تواند انواع تانکرها را بسازد. دانش و تجربه شرکت کاوه باعث شده است تا تانکرهای بسیار خوبی توسط آن ساخته شود. 

تولید و ساخت انواع تانکرهای سمپاش

این شرکت می تواند انواع تانکرهای سمپاش را تولید کند و به بازار ارائه دهد. تانکرهای فلزی و پلاستیکی به خوبی توسط شرکت کاوه ساخته می شوند و این تانکرها قیمت های بسیار خوبی هم دارند. 

شرکت تانکرسازی کاوه همواره آماده عقد قرارداد می باشد و در هر نقطه از کشور می تواند خدمت رسانی کند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید و سوالات مختلف خود را در زمینه تانکرهای گوناگون بپرسید. ثبت سفارش بازسازی سیلو توسط گروه تانکرسازی کاوه پذیرفته می شود. 

تانکر سمپاش پشت تراکتوری

سمپاشی مزارع بزرگ و وسیع را نمی توان به شکل دستی انجام داد. سمپاشی به شکل دستی شاید برای باغ ها و باغچه های کوچک جوابگو باشد اما قطعا نمی توان مزارع و زمین های کشاورزی و زراعی بزرگ را با سیستم های دستی سمپاشی کرد. تانکر سمپاش پشت تراکتوری یکی از بهترین ادوات سمپاشی به شکل مکانیزه می باشد.

تانکر سمپاش پشت تراکتوری همانطور که از نام آن پیداست روی شاسی اصلی تراکتور سوار می شود. البته بد نیست همینجا یک پرانتز باز کنیم و بگوییم که تانکر سمپاش پشت تراکتوری دارای دو نوع مختلف سوار شونده و کششی می باشد. سمپاش های تراکتوری کششی معمولا دارای ظرفیت بیش از 1000 لیتر هستند و در زمین های زراعی بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند.ثبت سفارش ساخت تانکر نفت توسط گروه تانکرسازی کاوه پذیرفته می شود.

 

 

 

 

 


بهترین مدل تانکر سمپاش 

بهترین مدل تانکر سم‌پاش وابسته به نیازها و شرایط خاص هر کشاورز و منطقه است و نیاز به تحلیل دقیق تا بهترین گزینه را برای شما تعیین کند. اما برخی از مواردی که در انتخاب بهترین مدل تانکر سم‌پاش باید مورد توجه قرار گیرد عبارتند از

 ظرفیت تانکر

ابعاد تانکر، ظرفیت آن و تعداد و رنگ بندی شاخص‌ها از جمله عواملی هستند که در انتخاب بهترین مدل تانکر سم‌پاش مهم هستند. بررسی نیازهای خود در مورد ظرفیت مورد نیاز در زمینه ریز پاشی سم و مساحت زمینی که قرار است سمپاشی شود، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.ثبت سفارش ساخت تانکر سوخت توسط گروه تانکرسازی کاوه پذیرفته می شود.

 

 قدرت موتور

قدرت و عملکرد موتور تانکر سم‌پاش نیز باید مدنظر قرار گیرد. قدرت موتور تانکر باید به گونه‌ای باشد که توانایی تامین دبی پاشش مد نظر را داشته باشد.

 سیستم پاشش

سیستم پاشش تانکر نیز باید به خوبی طراحی شده باشد و بتواند به صورت یکنواخت و هدفمند سم را در منطقه دلخواه پراکنده کند.

 نوع روشنایی و امکانات ایمنی

تامین روشنایی مناسب در ساعات تاریکی و وجود امکانات ایمنی همچون دستگاه اطفاء حریق و سیستم ترمز در تانکرهای سم‌پاش از لحاظ ایمنی مهم هستند.

 قدرت و طول برد لوله‌ها و شاخص‌ها

قدرت و طول لوله‌ها و شاخص‌ها برای انتقال سم به مناطق مورد نیاز، نیز در انتخاب بهترین مدل تانکر سم‌پاش مد نظر قرار می‌گیرد. تحقق عملکرد مطلوب در رابطه با بردابولیتی و توزیع سم‌ها در مناطق مزارع الزامی است.نیازمندی‌ها و شرایط کاربردی خاص شما در انتخاب بهترین مدل تانکر سم‌پاش نقش اساسی دارد. بنابراین مشاوره با کارشناسان مجرب و متخصص می‌تواند بهترین خرید را برای شما فراهم کند.

 تعمیر تانکر سمپاش 

تعمیر تانکر سم‌پاش ممکن است به دلایل مختلفی از جمله خرابی قطعات، نقص در سیستم پمپاژ، نشتی در تانکر و لوله‌ها، مشکل در سیستم الکتریکی و ... نیاز داشته باشد. برای تعمیر تانکر سمپاش، ابتدا باید مشکلات و نقص‌های موجود در تانکر را شناسایی کنید. بررسی عملکرد تمامی قطعات و سیستم‌های مختلف از جمله موتور، پمپ، فیلترها، لوله‌ها و شاخص‌ها، سیستم پاشش و سیستم الکتریکی باید انجام شود. سپس در صورت شناسایی قطعاتی که نیاز به تعمیر دارند، باید به تعمیر آن‌ها پرداخته شود. این شامل تعمیر سیستم پمپاژ، تعویض قطعات خراب و نصب قطعات جدید می‌شود.ثبت سفارش ساخت تانکر بتنی توسط گروه تانکرسازی کاوه پذیرفته می شود.

در مرحله بعد بازسازی و رفع نقص‌های موجود در تانکر و لوله‌ها از جمله جوشکاری، رنگ‌آمیزی و بازسازی سطح تانکر می‌تواند انجام شود. در صورت وجود نشتی در تانکر و لوله‌ها، باید ابتدا علت نشتی را شناسایی کنید و سپس با تعمیر یا تعویض قطعات معیوب، نشتی را رفع کنید. بررسی و تعمیر سیستم الکتریکی تانکر سم‌پاش از جمله سیم‌کشی، سوئیچ‌ها و فنرهای الکتریکی می‌تواند انجام شود.

 فروش تانکر سمپاش

تانکر سمپاش یکی از پر استفاده‌ترین تانکرهایی می‌باشد که در بخش کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گیرد. شرکت‌های مختلفی هستند که اقدام به فروش تانکر سمپاش می‌نمایند. یکی از این شرکت‌ها، تانکرسازی کاوه است. فروش تانکر سمپاش از تانکرسازی کاوه دارای مزایای زیادی می‌باشد. به عنوان مثال شما می‌توانید  با کیفیت‌ترین تانکرها را با قیمت مناسب از طریق تانکرسازی کاوه تهیه کنید. ثبت سفارش ساخت تانکر زمینی توسط گروه تانکرسازی کاوه پذیرفته می شود. ثبت سفارش ساخت تانکر ایستاده توسط گروه تانکرسازی کاوه پذیرفته می شود.

 

 اهمیت شناخت تانکر سمپاش

 

خرید و فروش و همچنین تعمیر تانکر سمپاش باید توسط افراد با تجربه و متخصص صورت گیرد تا بهترین تانکر انتخاب شود. اگر شما تجربه کمی در زمینه تانکر سمپاش دارید، به شما پیشنهاد می‌شود به سایت تانکر سازی کاوه مراجعه کرده و با بخش پشتیبانی در تماس باشید و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

 

 

 

  

مدل های تانکر سمپاش 

به طور کلی، تانکرهای سمپاش دارای مدل های مختلفی هستند که برای مراقبت و ضدعفونی محیط استفاده می شوند.  

تانکرهای خودرویی

این نوع تانکرها به عنوان نقل و انتقال مواد ضدعفونی استفاده می شوند. آنها معمولاً بر روی یک خودروی سنگین نصب می شوند تا بتوانند به راحتی در مناطق مختلف حرکت کنند.  ثبت سفارش ساخت تانکر پلی اتیلن توسط گروه تانکرسازی کاوه پذیرفته می شود.

 

تانکرهای توسعه دهنده سمپاش

این تانکرها همچنین برای اعمال محلی سموم و ضدعفونی ها استفاده می شوند. آنها معمولاً دارای یک مخزن بزرگ برای نگهداری مواد شیمیایی و تجهیزات لازم برای توزیع سموم در محل هایی مانند مزارع و کشتزار ها هستند.

 تانکرهای هواپیما

این نوع تانکرها به منظور ضدعفونی دقیق و سمپاشی از هوا استفاده می شوند. آنها معمولاً بر روی هواپیماهای بزرگ نصب می شوند و قادر به پوشش دادن مساحت های بزرگی از زمین هستند.

 تانکرهای پرتابل

این نوع تانکرها قابل حمل هستند و معمولاً برای استفاده در مناطق دورافتاده یا سخت دسترس استفاده می شوند. آنها می توانند به عنوان یک تجهیز سمپاشی ضدعفونی یا حتی برای ذخیره سازی مواد شیمیایی استفاده شوند.

مدل های دقیق تانکرهای سمپاش ممکن است بسته به شرکت و فن آوری مورد استفاده باشد، بنابراین بهتر است با تولید کننده یا تامین کننده محصول تماس بگیرید تا مدل های موجود و قابل استفاده را مشاهده کنید.

 انواع تانکر سمپاش 

تانکر های سمپاش یکی از مهم ترین بخش های سمپاشی محسوب می شوند. سمپاشی دارای مراحل و روش های گوناگونی می باشد و در هر یک از این روش ها از تانکر مخصوصی استفاده می شود. در ادامه انواع تانکر سمپاش، به شما معرفی خواهد شد. 

مدل‌های تانکر سم‌پاش سهمی

این نوع تانکرها به صورت افقی بر روی قسمت عقب تراکتور نصب می‌شوند. همچنین معمولاً دارای یک تانکر بزرگ هستند که از طریق لوله‌ها با شاخص‌های رشته‌ای متصل می‌شوند. تانکر سهمی به طور کلی برای مناطقی با بردابولیتی طویل و کمبود منابع آب استفاده می‌شود.

 مدل‌های تانکر سم‌پاش خودرویی

این نوع تانکرها به صورت خودروهای نقلیه بزرگ طراحی شده‌اند. آن‌ها دارای یک تانکر قدرتمند با ظرفیت بالا هستند که به وسیله شیارهای رشته‌ای با قسمت پنجره‌ها و فوهه‌های رشته‌ای ارتباط برقرار می‌کند. این مدل‌ها برای شرایطی که نیاز به حمل و نقل سریع و مناسب وسایل رشداری و ریز پاشی سم وجود دارد، استفاده می‌شوند.ثبت سفارش ساخت تانکر مکعبی توسط گروه تانکرسازی کاوه پذیرفته می شود.

 مدل‌های تانکر سم‌پاش هوایی

این نوع تانکرها در شرایطی که نیاز به پوشش بزرگی از منطقه ریزپاشی و پراکنش سم وجود دارد، استفاده می‌شوند. تانکرهای هوایی با استفاده از هلی‌کوپتر یا هواپیما، محصولات رشداری را به طور هوایی روی مزارع پاشش می‌کنند.البته باید توجه داشت که این توضیحات صرفاً چند نمونه از مدل‌های مختلف تانکر سم‌پاش هستند و انواع دیگری نیز موجود است. انتخاب مدل مناسب تانکر سم‌پاش بستگی به نیازها و شرایط کشاورزی و منطقه کشت دارد.

 

 

 

 شما می توانید تانکر سمپاش پشت تراکتوری را در انواع ظرفیت های مختلف خریداری کنید. این سمپاش ها معمولا دارای بدنه پلاستیکی از جنس پلی اتیلن هستند و برای اینکه بتوان آن ها را به خوبی از تانکرهای آبپاش تمایز داد، از رنگ زرد برای ساخت تانکرهای سمپاش استفاده می کنند.

تانکر سمپاش پشت تراکتوری می تواند شامل متعلقاتی چون شلنگ جمع کن قرقره ای، شلنگ، سوپاپ اطمینان، فشار سنج، مخزن شستشوی دست، بوم، فن، همزن هیدرولیک مخصوص یکنواخت سازی سم، شاسی ، نازل و فشار شکن. در ساخت تانکر سمپاش پشت تراکتوری معمولا از پمپ سمپاش قوی استفاده می شود. بسیار مهم است که دبی پمپ و فشار پمپ دارای نرخ مطلوب و بهینه ای باشند.ثبت سفارش ساخت تانکر تریلی توسط گروه تانکرسازی کاوه پذیرفته می شود.

از مهمترین نکاتی که در ساخت تانکر سمپاش پشت تراکتوری رعایت می شود استفاده از متریال های مقاوم در برابر سموم می باشد. بسیار مهم است که بدنه تانکر دارای مقاومت بالایی در برابر خوردگی، زنگ زدگی و پوسیدگی باشد و از طرفی با سموم شیمیایی و معدنی وارد فاز واکنش دهی نشود. 

از آنجایی که سموم کشاورزی تهدید بزرگی برای سلامت انسان ها محسوب می شوند بسیار مهم است که بدنه تانکر از ضخامت قابل قبولی بهره مند باشد و در برابر ترک خوردگی و فشار و ضربه از خود مقاومت بالایی نشان دهد.

تانکر سمپاش پشت تراکتوری توسط تراکتور به این سو و آن سو در مزارع و باغات کشیده می شود. این تانکرها معمولا با در نظر گرفتن تمهیدات ایمنی و بهداشتی تولید می شوند. به عنوان مثال می توان یک مخزن مخصوص شستشوی دست را روی این تانکرها نصب نمود و یا به منظور یکنواخت سازی محتویات درون تانکر سمپاش یک عدد همزن هیدرولیک را به سیستم اضافه کرد.

در ساخت تانکر سمپاش پشت تراکتوری می توان از پمپ سانتریفیوژ یا پیستونی استفاده کرد. به کمک سوپاپ اطمینان می توان فشار را تنظیم نمود و با تخلیه فشار اضافی، سم مازاد را از پمپ به مخزن بازگرداند. در نتیجه ایمنی سمپاش به طور کامل رعایت می شود. 

بسیار مهم است که در ساخت نازل های تانکر سمپاش پشت تراکتوری از فلزات ضد زنگ استفاده شود. این نازل ها باید در برابر چکه کردن مقاوم باشند. استفاده از فن نیز تعیین کننده شدت و زاویه پرتاب سم خواهد بود. 

تانکر سمپاشی پلاستیکی

از تانکر سمپاشی پلاستیکی برای سمپاشی درختان و گیاهان در باغات، زمین های زراعی و مزارع کشاورزی استفاده می شود. این تانکرها دارای مقاومت بالایی در برابر تابش بی امان نور خورشید هستند. بنابراین به واسطه قرار گرفتن مداوم زیر نور خورشید در زمین های کشاورزی، حادثه ساز نخواهند شد. از مهمترین ویژگی های تانکر سمپاشی پلاستیکی، مقاومت بالای این تانکرها در برابر خوردگی و پوسیدگی می باشد.

تانکرهای پلاستیکی عمدتا از جنس پلی اتیلن تولید می شوند و این پلیمر صنعتی دارای سازگاری بالایی با انواع سموم شیمیایی و معدنی می باشد. به همین جهت شاهد تحلیل رفتن و خوردگی بدنه تانکر سمپاشی پلاستیکی نخواهید بود.

بهره مندی از شاسی مقاوم، قابلیت پاشش یکنواخت سم، کاهش مصرف سم، بالا بردن سرعت عملیات سم پاشی، کاهش نیاز به نیروی انسانی، بهره مندی از پمپ قوی، مجهز بودن به سیستم فیلتراسیون، بهره مندی از سیستم همزن هیدرولیک و امکان خریداری در ظرفیت های مختلف همگی از ویژگی های تانکر سمپاشی پلاستیکی می باشد.

شما می توانید با خرید تانکر سمپاشی پلاستیکی از مجموعه تانکرسازی کاوه، به برترین و نوین ترین تکنولوژی های سمپاشی دست پیدا کنید. 

قیمت تانکر سمپاش

کشاورزان، زراعت کاران و باغدارانی که از تانکرهای سمپاش استفاده می کنند به عنوان اولین سوال این پرسش را مطرح می کنند که قیمت تانکر سمپاش چقدر است؟ آیا این تانکرها دارای قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای هستند؟ در پاسخ باید بگوییم که قیمت تانکر سمپاش در مقایسه با انواع تانکرهای فلزی ساخته شده از ورق استیل و فولاد به غایت اقتصادی تر می باشند. 

بنابراین با خرید تانکر سمپاش پلاستیکی می توانید صرفه جویی قابل توجهی در هزینه ها رقم بزنید.یکی از پارامترهای کلیدی در قیمت تانکر سمپاش، ظرفیت تانکر می باشد. تانکر سمپاش پلاستیکی را می توان از ظرفیت 200 لیتر تا 2000 لیتر خریداری کرد. 

ظرفیت های کمتر از 1000 لیتر معمولا از نوع تانکرهای سوار شونده هستند و ظرفیت های بیش از 1000 معمولا از نوع کششی می باشند. طبیعتا این موضوع مهم می تواند قیمت تانکر سمپاش را تحت تاثیر قرار دهد.ثبت سفارش ساخت تانکر مکعبی توسط گروه تانکرسازی کاوه پذیرفته می شود.

نوع پمپ استفاده شده روی تانکر سمپاش پارامتر مهم دیگری است که در قیمت تانکر سمپاش تاثیر گذار می باشد. دبی پمپ، فشار پمپ، برند پمپ، دیافراگمی یا پیستونی بودن پمپ و قدرت پمپ همگی عوامل موثری در قیمت تانکر سمپاش می باشند. معروف ترین برند پمپ، برند برتولینی است که قیمت آن بیش از سایر پمپ های بازار می باشد.

از دیگر پارامترهای تاثیر گذار روی قیمت تانکر سمپاش می توان به راندمان کاری، قابلیت پخش یکنواخت سم، بهره مندی از فن تنظیم شونده، بهره مندی از مخزن شستشوی دست، بهره مندی از همزن هیدرولیک، جنس شاسی، بهره مندی از نازل ضد چکه، ضخامت بدنه تانکر، متراژ لوله خرطومی، بهره مندی از فشار شکن و میزان مصرف سم و سرعت پاشش سم اشاره کرد.  

تمامی این موارد، موارد مهم و تاثیر گذاری در قیمت تانکر سمپاش می باشند. شما می توانید برای اطلاع از جدیدترین قیمت تانکر سمپاش مطابق با سفارشی که دارید، با کارشناسان ما در تانکر سازی کاوه تماس حاصل نمایید. 

تانکرهای سمپاش یکی از ابزارهای اساسی در کشاورزی و زراعت می‌باشند. وظیفه اصلی این تانکرها، پراکندگی و اعمال محلول‌های سمی یا کودها به تراکم و استانداردهای مشخصی را بر عهده دارند. این دستگاه‌ها تحت تأثیر فناوری و نوآوری‌های جدید قرارگرفته‌اند که برای بهبود سیستم‌های کاری و کارایی آن‌ها طراحی شده‌اند. در این مقاله، به مدل، نحوه تعمیر و فروش  تانکر سم‌پاش خواهیم پرداخت. ثبت سفارش ساخت تانکر فاضلاب توسط گروه تانکرسازی کاوه پذیرفته می شود. 

 

 

 

آدرس

تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص کرج کاروانسرا سنگی تانکرسازی و مخزن سازی کاوه

موبایل : 09123195399-09375656746

تلفن تماس : 02146899730

مطالب تانکرسازی و مخزن سازی کاوه

ساخت تانکر آب آشامیدنی

ساخت تانکر آب آشامیدنی

ساخت تانکر آب آشامیدنی: کمبود آب آشامیدنی در مناطق...

تانکر(مخزن) آب آشامیدنی پلی اتیلن

تانکر(مخزن) آب آشامیدنی پ...

تانکر(مخزن) آب آشامیدنی پلی اتیلن: ابتدا سوالی که...

ساخت تانکر(مخزن) آب آشامیدنی گالوانیزه

ساخت تانکر(مخزن) آب آشامی...

ساخت تانکر(مخزن) آب آشامیدنی گالوانیزه  برای...

ساخت تانکر دوجداره

ساخت تانکر دوجداره

ساخت تانکر دوجداره  تانکر دوجداره برای ذخیره...

تانکر هوایی

تانکر هوایی

ساخت تانکر هوایی  به طور کلی تانکرها به سه دس...

تخفیف ویژه و اقساطی با چک