ساخت تانکر قیر

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

قیر یکی از محصولات مهم است که از آن برای جاده سازی و دیگر کارها استفاده می شود. برای حمل قیر می توان از روش های مختلفی استفاده کرد. یکی از روش های حمل قیر، استفاده از تانکر می باشد. تانکرها می توانند با ظرفیتی که دارند به خوبی قیر مذاب را در خود حمل کرده و جابجا کنند. تانکرهای قیر انواع مختلفی دارند و در ظرفیت های مختلفی ساخته می شوند. در ادامه با ساخت تانکر قیر آشنا خواهید شد.

 

ثبت سفارش ساخت سیلو شما در بهترین کارخانه سیلو سازی توسط گروه تانکرسازی کاوه پذیرفته می شود.

 

تانکرسازی قیر امروزه در کشور به خوبی مورد استفاده قرار می گیرد. باید دقت داشت که حمل قیر به آسانی حمل موادی چون آب یا سوخت نیست چون نگهداری و حمل و نقل قیر روی کیفیت آن تاثیر می گذارد و باید به آن توجه کرد. در زمان حمل، قیر باید گرم نگه داشته شود و دمایش حفظ شود.

امروزه از تانکرهای مختلفی برای حمل قیر استفاده می شود. در این مطلب به تانکر قیر پرداخته شده است. 

 

ساخت تانکر قیر

تانکر قیر به تانکرهایی می گویند که از انها برای حمل و نگهداری قیر مذاب استفاده می شود. این تانکرها در انواع مختلفی وجود دارند و در ظرفیت های گوناگونی ساخته می شوند. 

تانکرهای قیر باید دارای ایمنی باشند و شرایطی را فراهم کنند که در آن کیفیت قیر حفظ شود. تانکرهای قیر انواع گوناگونی دارند. این تانکرها می توانند تک جداره باشند که البته امروزه کمتر استفاده می شود و حمل قیر با آنها در مسافت بیش از 100 کیلومتر ممنوع است. نوع دیگر تانکر، تانکر قیر دوجداره می باشد که شرایط خوبی را برای قیر فراهم می کند. 

 

ثبت سفارش ساخت سیلو شما در بهترین شرکت سیلو سازی توسط گروه تانکرسازی کاوه پذیرفته می شود.

 

انواع تانکرسازی قیر

تانکرهای قیر معمولا روی تریلی ها قرار می گیرند و به راحتی جابجا می شوند تا برای کاربردهای مختلف استفاده شوند. تانکر قیر می توانند فلزی باشند یا پلاستیکی.در زیر به انواع تانکر قیر پرداخته شده است:

1.ساخت تانکر قیر فلزی:

تانکر قیر می تواند فلزی باشد. این تانکرها می توانند به خوبی مورد استفاده قرار گیرند و قیر مذاب را درون خود حمل کنند. در زیر به انواع تانکرهای قیر فلزی پرداخته شده است:

تانکر قیر گالوانیزه:

یکی از انواع تانکرهای فلزی که می توان برای قیر به خوبی از آن استفاده کرد، تانکر قیر گالوانیزه می باشد. این تانکرها می توانند به خوبی قیر مذاب را حمل کنند و به دلیل مقاومت مناسبی که دارند دچار مشکل نشوند. تانکرهای قیر گالوانیزه در ظرفیت های مختلف ساخته می شوند و می توان  به خوبی از آنها استفاده کرد. تانکرهای قیر گالوانیزه از ورق های گالوانیزه ساخته می شوند و به همین دلیل مقاومت خوبی دارند. 

 

ثبت سفارش ساخت تانکر سوخت توسط گروه تانکرسازی کاوه پذیرفته می شود.

 

تانکر قیر استیل:

از دیگر تانکرهای فلزی که می توان به خوبی از آن برای حمل قیر استفاده کرد، تانکر استیل است. تانکرهای استیل از مقاومت مناسبی برخوردار هستند و می توانند به خوبی قیر مذاب را در خود حمل کنند. این تانکرها در ظرفیت های گوناگون ساخته می شوند و به خوبی روی تریلی ها قرار می گیرند تا از آنها استفاده شود. 

تانکر قیر فولادی:

نوع دیگری از تانکرهای فلزی که می توان برای قیر استفاده کرد، ساخت تانکر قیر فولادی است. این تانکرها نیز از مقاومت مناسبی برخوردار هستند. البته مقاومت این تانکرها از تانکرهای گالوانیزه کمتر است. این تانکرها در ظرفیت های گوناگون ساخته می شوند و می توان به خوبی از انها استفاده نمود. 

 

ثبت سفارش ساخت سیلو فلزی توسط گروه تانکرسازی کاوه پذیرفته می شود.

 

تانکرهای بالا همگی به شکل دست دوم نیز وجود دارند. 

2.ساخت تانکر قیر پلاستیکی:

تانکرهای پلاستیکی از تانکرهای فلزی وزن سبک تری دارند و معمولا قمیتشان هم کمتر است. این تانکرها هم می توانند به خوبی برای حمل قیر مورد استفاده قرار گیرند. تانکرهای حمل قیر پلاستیکی در ایران کمتر از تانکرهای فلزی مورد استفاده قرار می گیرند اما به هر حال وجود دارند و از مزیت هایی نیز برخوردار هستند. 

تانکرهای پلی اتیلن:

نوعی از تانکر پلاستیکی که می توان به خوبی از آن برای حمل قیر استفاده کرد، تانکرسازی قیر پلی اتیلن می باشد. این تانکرها از مقاومت خوبی برخوردار هستند و در عین حال دارای وزن سبک تری از تانکرهای فولادی و گالوانیزه هستند. تانکرهای پلی اتیلن دارای ماندگاری خوبی هم هستند و می توان تا سالها از آنها استفاده کرد. 

 

ثبت سفارش ساخت سیلوهای سیمان توسط گروه تانکرسازی کاوه پذیرفته می شود.

 

این تانکرها در ظرفیت های مختلف ساخته می شوند و می توان از انها برای نگهداری و حمل قیر استفاده کرد. تانکرهای پلی اتیلن از قیمت خوبی هم برخورار هستند و این یکی دیگر از مزیت های آنها می  باشد. از همین رو می باشد که این تانکرها دارای محبوبیت هستند. 

یکی از نکات مهم در حمل قیر این است که دمای مورد نظر برای حفظ کیفیت قیر به خوبی حفظ شود. از همین رو تانکرهای حمل قیر باید بتوانند این شرایط را به خوبی فراهم کنند. تجهیزات مختلفی به تانکر قیر وصل می شوند تا شرایط مناسبی را فراهم کنند و قیر به شکل مناسبی حمل شود. از این طریق کیفیت آن به خوبی حفظ می شود. 

شناخت تانکر قیر

تانکرها در انواع مختلفی وجود دارند و به خوبی می توان از انها برای حمل و نگهداری مواد مختلف استفاده کرد. یکی از محصولات مهمی که توسط این تانکرها حمل می شود، قیر است. قیر به شکل مذاب در تانکرهای با ظرفیت های مختلف حمل می شوند و برای مقاصد مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. تانکرها باید به شکلی قیر را جابجا کنند که کیفیت قیر حفظ شود.

 

ثبت سفارش ساخت سیلو گندم توسط گروه تانکرسازی کاوه پذیرفته می شود.

 

تانکرها هم به صورت فلزی و هم به صورت پلاستیکی وجود دارند و می توانند به خوبی کار حمل قیر را انجام دهند. تانکرهای فلزی حمل قیر می توانند گالوانیزه، استیل یا فولادی باشند. تانکرهای فلزی وزن بیشتری دارند. تانکرهای پلاستیکی وزن کمتری دارند و مانند تانکرهای پلاستیکی از مقاومت خوبی برخوردار هستند. تانکر پلی اتیلن یکی از این تانکرهای پلاستیکی است که می تواند به خوبی برای حمل و نگهداری قیر استفاده شود. 

 

ثبت سفارش سیلو سازی توسط گروه تانکرسازی کاوه پذیرفته می شود.

 

شرکت تانکرسازی کاوه به عنوان شرکتی که سالهاست در زمینه ساختن تانکر فعالیت می کند می تواند انواع تانکرها را بسازد. شرکت کاوه تانکرهایی باکیفیت و با قیمتی مناسب می سازد و ارائه می دهد. شما می توانید بهترین تانکرها را از کاوه خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر ساخت تانکر قیر دوجداره می توانید با ما تماس بگیرید. 

 

ثبت سفارش بازسازی سیلو توسط گروه تانکرسازی کاوه پذیرفته می شود.

 

تانکر حمل قیر

قیر را می توان اساسی ترین ماده مورد نیاز برای عایق کاری، جاده سازی، راهسازی و آسفالت کردن کوچه ها و خیابان ها دانست. این ماده از لحاظ بنیادی نوعی ماده نفتی می باشد که دارای چسبندگی بالایی است و برای حمل آن باید الزامات خاصی رعایت شود. تانکر حمل قیر نوعی تجهیز حمل و نقل قیر می باشد که معمولا از نوع دوجداره بوده و نه فقط برای حمل قیر، بلکه برای حمل انواع مشتقات نفتی مورد استفاده قرار می گیرد.

در طراحی تانکر حمل قیر از مصوبه های راه و شهرسازی تبعیت می شود. این تانکرها دارای ایمنی بالایی هستند، مصرف سوخت کمی دارند، به کاهش آلودگی های زیست محیطی کمک می کنند و دارای سرعت تخلیه بالایی می باشند. در نتیجه می توان سرعت اجرای پروژه های راهسازی را به کمک این تانکرها افزایش داد.

در بدنه تانکر حمل قیر از ورقه های فولادی ضخیم با گرید استاندارد استفاده می شود. استفاده از عایق حرارتی و کوتینگ ضخیم و پوشش بدنه ضد زنگ از دیگر ویژگی های مهم در ساختار تانکر حمل قیر می باشد. این تانکرها قابلیت نصب روی شاسی های مختلف را دارند. بسته به ظرفیت و ابعاد تانکر می توان شاسی های دو محوره و سه محوره را برای آن ها برگزید.

تانکر قیر

قیر ماده ای داغ، چسبنده و دارای منشا نفتی می باشد. بنابراین حمل آن با حساسیت های بالایی همراه است. بسیار مهم است که بدنه تانکر قیر از مقاومت بالایی در واکنش دهی با مواد نفتی بهره مند باشد، مقاومت بالایی در برابر خوردگی داشته باشد، عایق حرارت باشد و در برابر ضربه و فشار توان بالایی از خود نشان دهد. فراموش نکنید که قیر ماده ای حساس است و حتی خطرناک بودن آن نسبت به سوخت ها و حلال ها نیز بیشتر است.

با استفاده از تانکر قیر می توان این ماده را در مسافتی مجاز حمل نمود. نوع تانکر تاثیر مستقیم در این مسافت دارد. به عنوان مثال اگر جنس بدنه تانکر به نوعی باشد که تبادل حرارتی به راحتی اتفاق بیفتد و دمای قیر به سرعت کم شود نمی توان قیر را در مسافت های طولانی حمل کرد. ماکزیمم مسافت بهینه برای حمل قیر توسط تانکر قیر، صد کیلومتر است.

انواع تانکر قیر را می توان با ورقه های فلزی فولادی، استیل، آلومینیومی و گالوانیزه طراحی کرد. این ورقه ها دارای استحکام خوبی هستند و قابل شکل پذیری مطلوبی دارند. دقت داشته باشید که در کنار استفاده از ورقه های فلزی یا پلیمری از ورقه های عایق مانند پشم سنگ و پشم شیشه نیز استفاده می شود.

تانکر قیر دوجداره

قیر ماده ای با حرارت بالا می باشد. برای اینکه بتوان قیر را سطوح اعمال کرد و از آن برای راهسازی و جاده سازی استفاده نمود باید حرارت آن در حد مطلوبی باشد. این در حالی است که حمل قیر با تانکرهای معمولی ممکن است دمای آن را تنزل دهد. به همین دلیل از تانکر قیر دوجداره استفاده می شود.

 

ثبت سفارش ساخت تانکر سوخت توسط گروه تانکرسازی کاوه پذیرفته می شود.

استفاده از تانکر قیر دوجداره از کاهش دمای بی وقفه قیر جلوگیری می کند. تانکر قیر دوجداره دارای لایه عایق از جنس پشم سنگ، پشم شیشه و آلومینیوم و پلی یورتان می باشد. به کمک لایه عایق، از دمای قیر محافظت خواهد شد. در نتیجه قیر سرد نمی شود و یا کاهش دمای آن با سرعت بسیار تا بسیار کمتری رخ می دهد.

سرد شدن قیر در پروسه حمل منجر به سوختگیری بیشتر برای گرم کردن مجدد قیر می شود و این موضوع هزینه ها را به میزان زیادی افزایش می دهد. از طرفی کیفیت قیر نیز در گرم شدن مجدد کاهش خواهد یافت که منجر به افت کیفیت پروژه راهسازی می شود. به همین دلیل سازندگان اقدام به ساخت و تولید تانکر قیر دوجداره می نمایند تا از هدر رفت انرژی و هزینه جلوگیری شود. 

قیمت تانکر دوجداره قیر

تانکرهای حمل قیر تانکرهای مخصوصی هستند. نمی توان از تانکرهای حمل سوخت های شیمیایی و معدنی برای حمل قیر استفاده کرد. به همین دلیل قیمت تانکر دوجداره قیر نیز متفاوت از تانکرهای حمل آب و انواع سوخت ها می باشد. 

قیمت تانکر دوجداره قیر به پارامترهای زیادی بستگی دارد. یکی از این پارامترهای مهم ظرفیت تانکر دوجداره قیر است. این تانکرها در انواع ظرفیت های مختلف طراحی می شوند. طبیعی است که با افزایش ظرفیت تانکر، قیمت آن نیز با افزایش روبرو باشد.

جنس بدنه تانکر دوجداره قیر عامل مهم دیگری است که می تواند روی قیمت تانکر دوجداره قیر تاثیر مستقیم بگذارد. در ساخت بدنه این تانکرها معمولا از ورقه های استیل، گالوانیزه، فولادی و ورق های ضخیم پلیمری استفاده می شود. ورقه های فلزی عمدتا قیمت بالاتری دارند اما از لحاظ ایمنی و استحکام نیز در سطح بالاتری هستند. از طرفی باید جنس ورقه عایق استفاده شده در بدنه تانکر دوجداره قیر را نیز در قیمت این تانکر موثر دانست. استفاده از ورقه های پشم سنگ، گالوانیزه، پشم شیشه و ورقه های پلی یورتان در بدنه این تانکرها مرسوم می باشد که هر کدام نرخ متفاوتی دارند.

ضخامت ورق استفاده شده، گرید فلز استفاده شده، ابعاد تانکر، جنس روکش بدنه، دانسیته ورق عایق، تعداد پلی ها، ساختار شاسی، تعداد محورها، رنگ شاسی (معمولا لایه آستر اپوکسی و پلی یورتان و پوشش الکترواستاتیک کوره ای)، نوع زیر بندی، شیرآلات، ضخامت عدسی و نوع لوله مانیسمان استفاده شده در طراحی تانکر دوجداره قیر همگی از جمله عواملی هستند که می توانند به نوبه خود در قیمت تانکر دوجداره قیر تاثیر گذار باشند. در ادامه باید به تاثیر برند تولید کننده و سیاست های کمپانی سازنده نیز اشاره کنیم. هر کدام از کمپانی های تولید کننده تانکر دوجداره قیر دارای سیاست های خاص خود در تعیین قیمت هستند. 

 

ثبت سفارش ساخت تانکر پلیمری توسط گروه تانکرسازی کاوه پذیرفته می شود.

مورد مهم دیگری که تاثیر ویژه در قیمت تانکر دوجداره قیر دارد تغییرات قیمت فلز در بازار بورس کالا، تحولات بازار، تغییرات نرخ تورم، تغییرات نرخ ارز و تغییر اوضاع اقتصادی می باشد. بی شک عوامل پنهان اما مهم زیادی در قیمت تانکر دوجداره قیر تاثیر گذار هستند و کما اینکه تاثیر خود را به طور روزانه روی این قیمت اعمال می کنند. شما می توانید برای اطلاع از قیمت تانکر دوجداره قیر و شرایط سفارش دهی با کارشناسان ما در تانکر سازی کاوه تماس حاصل نمایید.

 

آدرس

تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص کرج کاروانسرا سنگی تانکرسازی و مخزن سازی کاوه

موبایل : 09123195399-09375656746

تلفن تماس : 02146899730

مطالب تانکرسازی و مخزن سازی کاوه

ساخت تانکر آب آشامیدنی

ساخت تانکر آب آشامیدنی

ساخت تانکر آب آشامیدنی: کمبود آب آشامیدنی در مناطق...

تانکر(مخزن) آب آشامیدنی پلی اتیلن

تانکر(مخزن) آب آشامیدنی پ...

تانکر(مخزن) آب آشامیدنی پلی اتیلن: ابتدا سوالی که...

ساخت تانکر(مخزن) آب آشامیدنی گالوانیزه

ساخت تانکر(مخزن) آب آشامی...

ساخت تانکر(مخزن) آب آشامیدنی گالوانیزه  برای...

ساخت تانکر دوجداره

ساخت تانکر دوجداره

ساخت تانکر دوجداره  تانکر دوجداره برای ذخیره...

تانکر هوایی

تانکر هوایی

ساخت تانکر هوایی  به طور کلی تانکرها به سه دس...

تخفیف ویژه و اقساطی با چک