مخزن سازی استیل

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

وقت تنها کمک زیادی به انسان در ذخیره مواد مورد نیاز می کنند. از این رو نیاز به این ابزار بالا و بازار فروش آنها بسیار خوب است. بنابراین این موارد باعث شده است که این مخزن ها در ابعاد مختلف و انواع گوناگونی تهیه و تولید شوند. مخزن ها به طور کلی در انواع آهنی، گالوانیزه، استیل، پلی اتیلن و حتی بتنی ساخته می شوند. موضوع مخزن سازی استیل می باشد.

ثبت سفارش ساخت تانکر در جاده مخصوص توسط گروه تانکرسازی کاوه پذیرفته می شود.

 

البته مخزن های بتنی قابل حمل نیستند و فقط برای یک مکان استفاده می شوند؛ مانند منبع های آب شهری. اما بحث اصلی این مقاله در مورد مخزن استیل است. این مسئله در بخشهای مختلف صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. تانکر سازی کاوه سازنده انواع مخازن، در این بخش نحوه ساخت مخزن استیل و کاربردها و ویژگی‌های مخزن را برای شما بیان خواهد اگر شما نیز به دنبال خرید و ساخت مخزن استیل هستید این مطالب را مطالعه کنید.

 

مخزن سازی استیل و انواع آن

مخازن استیل کاربرد های فراوانی در صنعت دارند. ابن مواد قابلیت این را دارند که مواد را در خود نگه دارند و هیچ گونه تغییری در مواد بوجود نیاورند و همچنین خودشان نیز دچار خوردگی نشوند. همان‌ طور که مشخص است از انواع ورق استیل در ساخت این مخازن استفاده می‌ شود که بسته به کاربرد ، نوع ورق استیل به‌ کار رفته در ساخت مخزن استیل نیز متفاوت خواهد بود. این مخزن ها بسته به مصارفی که دارند، دارای انواع گوناگونی هستند. در ادامه به بررسی انواع مخزن استیل می پردازیم. 

ثبت سفارش ساخت تانکر در جاجرود توسط گروه تانکرسازی کاوه پذیرفته می شود.

 

 مخازن بر حسب تعداد جداره هایی که دارد در انواع مختلفی مانند تک جداره، دو جداره، سه جداره تقسیم بندی می شوند. همچنین در ساخت این مخازن از انواع ورق های ۳۰۴, ۳۱۶ و ۳۰۷ استفاده می شود. همچنین ساخت مخازن استیل به دو صورت ایستاده و افقی انجام می گیرد.  مخازن استیل ایستاده بیشتر بصورت ثابت در کارگاه ها، فروشگاه ها و تولیدی های شیر استفاده می شود. از نوع عمودی این مخزن ها در کامیون های حمل شیر و امثالهم استفاده می شود. این مخزن ها در ابعاد ۵۰۰ لیتری تا ۱۵۰۰۰۰ لیتری، تولید می شود. مخزن های استیل هرچه کوچک تر باشند، کاربرد بیشتری دارند و مخزن های 150000 لیتری کمترین کاربرد را دارا هستند.

 

فلز های استفاده شده در مخزن سازی استیل

در کار مخزن سازی استیل و تولید ورقه هایی که برای ساخت این مخازن استفاده می شوند، از آلیاژ فلز های مختلف استفاده می کنند. مخزن های استیل حدود ۵ تا ۱۰ درصد کروم دارند؛ استفاده از کروم در مخازن استیل هر چه بیشتر باشد، باعث می شود استحکام بدنه مخزن بیشتر شود و از آن در مقابل اکسید شدن، محافظت می کند. اما گاهی موادی که قرار است درون مخزن حرکت کند یا نگهداری شوند خواصی دارند که نیاز به مقاومت بالایی برای مخزن خواهیم داشت تا عمر طولانی ‌تری داشته باشد و دوباره باعث ایجاد هزینه تعویض نشود.

ثبت سفارش ساخت تانکر در شرق تهران توسط گروه تانکرسازی کاوه پذیرفته می شود.

 

در این حالت باید میزان کروم استفاده شده را بیشتر کنیم که باعث گران تر شدن قیمت مخزن می شود. علاوه بر کروم، آلیاژهای دیگری نیز در تولید ورق استیل برای ساخت این مخازن استفاده می ‌شود؛ مانند کربن، منگنز، فسفر، سولفور، سیلیسیوم، کروم و نیکل می باشد. 

 

مراحل ساخت مخزن استیل

مخزن سازی استیل دارای مراحل مختلفی است که برای ساخت مخزن استیل لازم است، تمام این مراحل به دقت انجام شود. در ادامه مراحل ساخت مخزن استیل برای شما بیان خواهد شد. 

بیان طرح و ایده

در مخزن سازی استیل، ابتدا باید طرح مورد نظر برای ساخت مخزن را ایجاد کرده و نیاز به مخزن و ایده استفاده از آن را بیان کنیم. این کار موجب می گردد که مخزن با همخوانی بالا با نیاز ساخته شود.  در مرحله طراحی جنس ورق استیل، ضخامت ورق، نوع جوشکاری، ضخامت عدسی‌های موردنیاز، سایز اتصالات و سایر موارد لازم باید به‌صورت دقیق مشخص شوند. بعدازاینکه همه پارامترهای اساسی موردنیاز برای ساخت مخزن محاسبه شد و اندازه‌های دقیق آن مشخص گردید بر اساس این اندازه‌ها طرح کلی مخزن زده می‌شود.

ثبت سفارش ساخت تانکر در پاکدشت توسط گروه تانکرسازی کاوه پذیرفته می شود.

 

برش ورق استیل:

ورق استیل مورد نیاز برای ساخت مخزن استیل، باید متناسب با طرحی که ایجاد شده است، برش داده شود. برش ورق استیل یکی از مهم ترین قسمت های ساخت مخزن استیل است، زیرا در غیر این صورت مخزن در ابعاد مورد نیاز ساخته نمی شود. 

 

شکل دهی ورقه ها:

ورقه های مورد نیاز و بریده شده برای مخزن سازی استیل، باید با دستگاه های مخصوصی شکل دهی شوند. مخازن ساده نیازی به شکل دهی خاصی ندارد ولی اگر مخازنی برای کاربرد های خاص مانند نصب بر روی کامیون ساخته شوند باید ورقه ها شکل دهی شوند.

 

جوشکاری و مونتاژ مخزن:

 

هم‌زمان با برش ورق استیل جداره و در صورت نیاز قرار دادن آن‌ها در دستگاه نورد، عدسی‌ها و درب منهول نیز آماده می‌شود. بعدازاینکه همه موارد موردنیاز آماده شد نوبت مونتاژ و جوشکاری قطعات مخزن استیل خواهد رسید. معمولاً برای این نوع جوشکاری‌ها از جوش آرگون با دستگاه تیگ استفاده می‌شود؛ اما همان‌طور که قبلاً هم اشاره کردیم ممکن است از انواع جوشکاری‌های دیگر نیز برحسب نیاز و توجیه اقتصادی استفاده شود. این موضوع بیشتر به نظر کارشناسان کنترل کیفی هر کارخانه بر اساس نوع کاربرد و ورق استیل مورداستفاده برای مخزن استیل بستگی دارد و نمی‌توان به‌طور قطعی گفت همه کارخانه‌ها باید از یک نوع جوشکاری استفاده کنند.

 

ثبت سفارش ساخت تانکر در مشهد توسط گروه تانکرسازی کاوه پذیرفته می شود.

 

 

خوبی گاز آرگون برای جوشکاری این است که حوضچه جوش را ایزوله می‌کند و باعث ایجاد یک جوش یکپارچه و بدون عیب و نقص می‌شود. به‌علاوه برای مخازنی که قرار است مصارف بهداشتی داشته باشند جوشکاری با گاز آرگون بهترین کیفیت را در مخزن استیل موردنظر ایجاد می‌کند؛ بنابراین کارفرمایان باید هنگام سفارش مخزن به این نکات توجه کامل داشته باشند.

 

راهنمای مخزن سازی استیل در تانکرسازی کاوه

مخزن سازی استیل یکی از مهم ترین انواع ساخت مخزن است. تانکر سازی کاوه یکی از معتبرترین سازنده های مخازن استیل می باشد. شما در ساخت مخازن استیل باید عوامل مختلفی مانند درصد فلزات مورد استفاده و... را رعایت نمایید. همچنین انتخاب نوع جوشکاری برای مصارف مختلف، متفاوت است. بنابراین بهتر است که ساخت مخزن را به مخزن سازی های معتبر بسپارید. شما برای سفارش مخازن استیل و ساخت آن می توانید به سایت تانکر سازی کاوه مراجعه کنید.

ثبت سفارش ساخت تانکر در شیراز توسط گروه تانکرسازی کاوه پذیرفته می شود.

 

آدرس

تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص کرج کاروانسرا سنگی تانکرسازی و مخزن سازی کاوه

موبایل : 09123195399-09375656746

تلفن تماس : 02146899730

مطالب تانکرسازی و مخزن سازی کاوه

ساخت تانکر آب آشامیدنی

ساخت تانکر آب آشامیدنی

ساخت تانکر آب آشامیدنی: کمبود آب آشامیدنی در مناطق...

تانکر(مخزن) آب آشامیدنی پلی اتیلن

تانکر(مخزن) آب آشامیدنی پ...

تانکر(مخزن) آب آشامیدنی پلی اتیلن: ابتدا سوالی که...

ساخت تانکر(مخزن) آب آشامیدنی گالوانیزه

ساخت تانکر(مخزن) آب آشامی...

ساخت تانکر(مخزن) آب آشامیدنی گالوانیزه  برای...

ساخت تانکر دوجداره

ساخت تانکر دوجداره

ساخت تانکر دوجداره  تانکر دوجداره برای ذخیره...

تانکر هوایی

تانکر هوایی

ساخت تانکر هوایی  به طور کلی تانکرها به سه دس...

تخفیف ویژه و اقساطی با چک