مخزن سازی شیراز

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

مخزن سازی شیراز موضوع مورد نظر این هفته می باشد. ساخت مخزن یکی از مهم ترین مسائل در استفاده از مخزن ها می باشد. زیرا اگر مخزن سازی با دقت و طبق برنامه انجام نشود، ممکن است که مخزن مناسب مکان مورد نظر نباشد و یا دچار نشتی شود. از این رو باید کار مخزن سازی را به افراد زبده سپرد. مخزن سازی در شیراز از این جهت حائز اهمیت است که این شهر دارای جمعیت زیاد و تقریبا جزء شهرهایی است که سالانه در آن باران زیادی نمی بارد، شیراز شهری کم آب است و برای باغات و همچنین خانه ها نیاز به وجود مخزن آب است. علاوه بر آن در شهرک صنعتی های شیراز و فارس، استفاده از مخزن بسیار مهم و نیازی مبرم است‌.

تانکر سازی توسط شرکت تانکرسازی کاوه پذیرفته می شود، برای ثبت سفارش ساخت مخزن ایستاده کلیک کنید.

 

مخزن سازی در شیراز

به همین دلیل به بررسی مخزن سازی در شیراز می پردازیم. سایت تانکر سازی کاوه یکی از بزرگترین تولید کنندگان مخزن در ایران است. شما در شهر شیراز می توانید مخزن های مورد نیاز خود را از طریق این سایت، خریداری کنید.

مخزن فلزی چیست؟

مخزن هایی که در شیراز تهیه و تولید می شوند از نوع پلی اتیلن و فلز ( گالوانیزه، آهن و...) هستند. مخزن های فلزی مهم ترین مخازن ساخته شده در شیراز هستند. مخزن های فلزی عمدتاً همان مخازن استیل ضد زنگ هستند که در سیستم های ذخیره سازی مورد استفاده قرار می گیرند. مخازن برای نگهداری طیف وسیعی از مواد استفاده می شوند. بسیاری از صنایع از مخازن استیل ضد زنگ که آن ها را مخازن آهنی نیز می نامند. برای نگهداری موادی مانند مواد شیمیایی، گازها، غذا، آب و سایر مواد فله‌ ای استفاده می کنند. در مخازن فلزی اغلب از فولاد ضد زنگ استفاده می کنند. این فولاد ها به دلیل اینکه ضد زنگ هستند، اکسید نمی شوند و همچنین مواد اسیدی نمی توانند در آن ها خوردگی ایجاد کنند.

تانکرسازی توسط شرکت تانکرسازی کاوه پذیرفته می شود، برای ثبت سفارش مخزن سازی استیل  کلیک کنید.

 

از طرفی مخزن های فلزی که در آن ها از فولاد استفاده می شود، دمای ذوب بالایی دارند، این مورد موجب می گردد که مخازن فلزی مناسب برای استفاده در کارخانجات سنگین و کوره ها باشد. شما هموطنان گرامی، برای مخزن سازی در شیراز می توانید به نمایندگی های تانکر سازی کاوه یا به سایت این شرکت مراجعه نمایند.

 

مراحل مخزن سازی در شیراز

مخزن هایی که در کارگاه ها مخصوصا کارگاه های مخزن سازی شیراز ساخته می شوند، مراحل مختلفی را طی می کنند. طی نکردن هر یک از این موارد، موجب می گردد که مخزن ساخته شده کارایی لازم را نداشته باشد و ممکن است نتواند انتظارات استفاده کننده از آن را بر آورده کند. در ادامه به بررسی مراحل ساخت مخزن در شیراز خواهیم پرداخت.

ثبت سفارش ساخت تانکر موتورخانه توسط گروه تانکرسازی کاوه پذیرفته می شود.

 

ایجاد طرح کلی:

در مخزن سازی شیراز، متخصصان کار بلد مخزن سازی طرح و ایده کلی ساخت مخزن را بسته به نیاز افراد طراحی می کنند. این کار موجب می گردد که مخزن با همخوانی بالا با نیاز ساخته شود. در مرحله طراحی جنس ورق استیل، ضخامت ورق، نوع جوشکاری، ضخامت عدسی های مورد نیاز، سایز اتصالات و سایر موارد لازم باید به صورت دقیق مشخص شوند. بعد از اینکه همه پارامترهای اساسی مورد نیاز برای ساخت مخزن محاسبه شد و اندازه های دقیق آن مشخص گردید بر اساس این اندازه ها طرح کلی مخزن زده می‌شود.

 

برش کاری ورقه های مخزن:

ورق فلزی مورد نیاز برای ساخت مخزن در شیراز، باید متناسب با طرحی که ایجاد شده است، برش داده شود. همچنین متناسب آب و هوای خشک شیراز باشد. برش ورق فلز یکی از مهم ترین قسمت های ساخت مخزن استیل است، زیرا در غیر این صورت مخزن در ابعاد مورد نیاز ساخته نمی شود.

 

فرم دهی ورق فلز:

ورقه های مورد نیاز و بریده شده برای مخزن سازی شیراز، باید با دستگاه های مخصوصی شکل دهی شوند. مخزن های آب مکعبی، نیازی به شکل دهی خاصی ندارد، ولی اگر مخازنی برای کاربرد های خاص مانند نصب بر روی کامیون های حمل مایعات ساخته شوند باید ورقه ها فرم دهی شوند.

 

جوشکاری و مونتاژ مخزن:

همزمان با برش ورق استیل جداره و در صورت نیاز قرار دادن آن‌ها در دستگاه نورد، عدسی ها و درب منهول نیز آماده می‌شود. بعد از اینکه همه موارد مورد نیاز آماده شد نوبت مونتاژ و جوشکاری قطعات مخزن استیل خواهد رسید. معمولاً برای این نوع جوشکاری ها از جوش آرگون با دستگاه تیگ استفاده می‌شود؛ اما همان‌طور که قبلاً هم اشاره کردیم ممکن است از انواع جوشکاری های دیگر نیز برحسب نیاز و توجیه اقتصادی استفاده شود. این موضوع بیشتر به نظر کارشناسان کنترل کیفی هر کارخانه بر اساس نوع کاربرد و ورق استیل مورد استفاده برای مخزن استیل بستگی دارد و نمی توان به‌طور قطعی گفت همه کارخانه ها باید از یک نوع جوشکاری استفاده کنند.

ثبت سفارش ساخت تانکر ذخیره آب توسط گروه تانکرسازی کاوه پذیرفته می شود.

 

خوبی گاز آرگون برای جوشکاری این است که حوضچه جوش را ایزوله می‌کند و باعث ایجاد یک جوش یکپارچه و بدون عیب و نقص می‌شود. به علاوه برای مخازنی که قرار است مصارف بهداشتی داشته باشند جوشکاری با گاز آرگون بهترین کیفیت را در مخزن استیل موردنظر ایجاد می‌کند؛ بنابراین کار فرمایان باید هنگام سفارش مخزن به این نکات توجه کامل داشته باشند.

 

نصب مخزن:

یکی از مسائل مهم در ساخت مخزن این است که در مرحله آخر، مخزن مورد نظر باید به درستی نصب شود. این کار نیاز به پایه مناسب برای مخزن دارد. مخزن سازی در شیراز، انواع پایه های مناسب برای نصب مخزن را نیز تولید می کند. این امر موجب سهولت نصب مخزن می گردد. توصیه می شود که حتما در زمان خرید و ساخت مخزن، پایه آن را نیز تهیه کنید.

ثبت سفارش ساخت تانکر نیسان توسط گروه تانکرسازی کاوه پذیرفته می شود.

 

سخن پایانی

مخزن سازی در شیراز، بازار کار بسیار خوبی دارد. زیرا شیراز شهری کم آب و نیمه صنعتی است و ذخیره آب در آن از اهمیت بالایی برخوردار است. این امر موجب می شود مخزن سازی شیراز یکی از پر طرفدارترین جستجو های کسانی باشد که به دنبال تهیه و یا تولید مخزن در شهر شیراز هستند. توصیه می شود این کار را به افراد متخصص و با تجربه در این زمینه بسپارید. یکی از شرکت های مخزن سازی در شیراز، سایت تانکر سازی کاوه می باشد. این سایت انواع مخزن های با کیفیت و پایه های تانکر مناسب این مخزن ها را تهیه و تولید می کند. شما می توانید برای تهیه مخازن مورد نیاز خود به این سایت مراجعه کنید.

آدرس

تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص کرج کاروانسرا سنگی تانکرسازی و مخزن سازی کاوه

موبایل : 09123195399-09375656746

تلفن تماس : 02146899730

مطالب تانکرسازی و مخزن سازی کاوه

ساخت تانکر آب آشامیدنی

ساخت تانکر آب آشامیدنی

ساخت تانکر آب آشامیدنی: کمبود آب آشامیدنی در مناطق...

تانکر(مخزن) آب آشامیدنی پلی اتیلن

تانکر(مخزن) آب آشامیدنی پ...

تانکر(مخزن) آب آشامیدنی پلی اتیلن: ابتدا سوالی که...

ساخت تانکر(مخزن) آب آشامیدنی گالوانیزه

ساخت تانکر(مخزن) آب آشامی...

ساخت تانکر(مخزن) آب آشامیدنی گالوانیزه  برای...

ساخت تانکر دوجداره

ساخت تانکر دوجداره

ساخت تانکر دوجداره  تانکر دوجداره برای ذخیره...

تانکر هوایی

تانکر هوایی

ساخت تانکر هوایی  به طور کلی تانکرها به سه دس...

تخفیف ویژه و اقساطی با چک