ساخت تانکر در جاده خاوران

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

در این مطلب به ساخت تانکر در جاده خاوران پرداخته  شده است. تانکرها امروزه از اهمیت زیادی برخوردارند.از تانکرها در صنایع مختلف استفاده می شود. تانکرها خود انواع مختلفی دارند. به طور کلی تانکرها به دو نوع پلاستیکی و فلزی تقسیم می شود. تانکرها را در اشکال مختلفی مانند مخروطی، مکعبی و استوانه ای می سازند. هر تانکری ظرفیت خودش را دارد.

ثبت سفارش ساخت تانکر قیر توسط گروه تانکرسازی کاوه پذیرفته می شود.

 

از تانکرها برای ذخیره کردن یا جابجایی مواد مختلفی استفاده می شود. آب، انواع سوخت، روغن، شیر، ماهی و دیگر موارد به خوبی توسط تانکرها جابجا می شوند. تانکرها روی تریلی و کامیون یا نیسان و وانت قرار می گیرند و جابجا می شوند. تانکرسازی در کشور توسط شرکت ها و کارخانه های مختلف انجام می شود. جاده خاوران که در استان تهران قرار دارد و از جاهای شناخته شده است نیز دارای شرکت ها و کارخانه هایی است که تانکر می سازند.

ثبت سفارش ساخت تانکر فاضلاب توسط گروه تانکرسازی کاوه پذیرفته می شود.

 

ساخت تانکر در جاده خاوران

خاوران یکی از محله های شهر تهران است . این محله در جنوب خاوری شهر تهران قرار دارد. خاوران در واقع محله ای شلوغ و پرجمعیت و متراکم است. جاده و خیابان خاوران شاهرگ ارتباطی این محله است. 

ثبت سفارش ساخت تانکر سمپاش توسط گروه تانکرسازی کاوه پذیرفته می شود.

 

در خاوران، مکان های مهمی وجود دارد که مورد شناخت تهرانی ها می باشد. کارگاه ها، صنایع و کارخانه های متعددی در جاده خاوران فعال هستند. ساخت تانکر یکی از کارهایی است که در جاده خاوران صورت می پذیرد. انواع تانکر در شرکت ها و کارخانه های جاده خاوران ساخته می شود و به مشتریان تحویل می شود.  

انواع ساخت تانکر در جاده خاوران

در زیر به انواع تانکرهایی که در جاده خاوران ساخته شده است اشاره شده است:

1.تانکر فلزی:

تانکر فلزی همان طور که مشخص است از فلز ساخته شده است. تانکر فلزی انواع گوناگونی دارند. این تانکرها به خوبی در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. این تانکرها مقاومت و استحکام خوبی دارند اما دچار زنگ زدگی می شوند. از این تانکرها به خوبی برای ذخیره کردن یا جابجایی مواد مختلفی چون آب، انواع سوخت، شیر و دیگر موارد استفاده می شود. تانکرهای فلزی را در ظرفیت ها و اشکال مختلف استفاده می شوند. این تانکرها توسط تریلی ها و کامیون ها جابجا می شوند. در زیر به انواع تانکرهای فلزی پرداخته شده است:

ثبت سفارش ساخت تانکر آب فلزی توسط گروه تانکرسازی کاوه پذیرفته می شود.

 

تانکر فولادی:

همان طور که مشخص است این نوع تانکر از فولاد ساخته می شود. تانکر فولادی در اشکال و ظرفیت های گوناگون ساخته می شود. از این تانکر در صنایع مختلف استفاده می شود. تانکر فولادی دارای مقاومت خوبی است اما در برابر زنگ زدگی و اکسید شدن آسیب پذیر است. 

تانکر استیل:

تانکر استیل یکی دیگر از انواع تانکرهای فلزی است که به خوبی مورد استفاده قرار می گیرد. مزیت تانکر استیل این است که دارای ظاهر درخشان و زیبایی است. این ظاهر زیبا و درخشان در عین حال دارای مقاومت بسیار خوبی است و می توان از آن برای ذخیره یا جابجایی مواد مختلف استفاده کرد. تانکرهای استیل را در ظرفیت های مختلف می سازند. 

تانکر گالوانیزه:

تانکر گالوانیزه نوع دیگری از تانکرهای فلزی است که به خوبی مورد استفاده قرار می گیرد. این تانکر به دلیل آن که از ورق های گالوانیزه ساخته می شود، دارای مقاومت بسیار خوبی است. این تانکر دارای لایه ای است که باعث محافظت از آن در برابر زنگ زدگی و اکسید شدن می شود. از همین رو این تانکرها گران تر از دیگر تانکرهای فلزی هستند. از آن سو اما تانکرهای گالوانیزه دارای دوام و مقاومت بیشتری هستند. این تانکر به خوبی در جاده خاوران ساخته می شود و به مشتریان تحویل می شود. 

ثبت سفارش ساخت تانکر حمل ماهی زنده توسط گروه تانکرسازی کاوه پذیرفته می شود.

 

2.تانکر پلاستیکی:

تانکرهای پلاستیکی امروزه رواج بسیاری پیدا کرده اند. پلاستیک برای ساخت محصولات مختلف زیادی استفاده می شود. تانکرهای پلاستیکی هم وزن کمتری دارند و هم از تانکرهای فلزی ارزان تر هستند. از همین سو خیلی ها این تانکر را انتخاب می کنند. تانکر پلاستیکی به راحتی نصب می شود و دارای مقاومت بسیار خوبی است. این تانکر دچار زنگ زدگی و پوسیدگی نمی شود . همین باعث عمر و دوام بیشتر آن نسبت به تانکرهای فلزی می شود. در زیر به انواع تانکرهای پلاستیکی پرداخته شده است:

تانکر پلی اتیلن:

تانکر پلی اتیلن یکی از محبوب ترین تانکرها می باشد. این تانکر مزیت های متعددی دارد. در عین سبک و ارزان بودن، این تانکر دارای مقاومت بسیار خوبی می باشد. این تانکر از پلی اتیلن ساخته می شود که نوعی پلیمر مقاوم  و انعطاف پذیر است. این تانکر را در ظرفیت ها و اشکال مختلف می سازند و می توان به خوبی از آنها برای کارهای مختلف استفاده کرد. تانکرهای پلی اتیلن در جاده خاوران ساخته می شوند و عرضه می شوند. 

تانکر فایبرگلاس:

نوع دیگری از تانکرهای پلاستیکی ، تانکر فایبرگلاس است. این تانکر هم مانند تانکر پلی اتیلن دارای وزن زیادی نیست و از آن برای کارهای مختلف استفاده می شود. تانکر فایبرگلاس مقاومت خوبی دارد و در اشکال و ظرفیت ای مختلف استفاده می شود. 

ثبت سفارش ساخت تانکر حمل شیر توسط گروه تانکرسازی کاوه پذیرفته می شود.

 

نتیجه گیری در مورد ساخت تانکر در جاده خاوران

امروزه در کشور انواع تانکرها ساخته می شود و به بازار عرضه می شود. شرکت ها و کارخانه هایی که در مناطق مختلف ایران وجود دارند به خوبی کار ساخت تانکر را انجام می دهند. یکی از جاهایی که کار ساخت تانکر در آن به خوبی انجام می شود، جاده خاوران تهران است. در این بخش از تهران شرکت ها و کارخانه ها انواع تانکرها را می سازند و تحویل می دهند. 

ثبت سفارش ساخت تانکر حمل سوخت توسط گروه تانکرسازی کاوه پذیرفته می شود.

 

تانکرهای پلاستیکی و فلزی به خوبی در این منطقه ساخته می شوند. تانکرهای فلزی می توانند استیل، فولادی یا گالوانیزه باشند. تانکرهای پلاستیکی نیز می توانند پلی اتیلن، فایبرگلاس یا دیگر موارد باشند. تانکرهای پلاستیکی سبک تر و ارزان تر هستند و به همین دلیل خیلی ها استفاده از آن را ترجیح می دهند. 

 

شرکت تانکرسازی کاوه به عنوان شرکتی باسابقه در این زمینه می تواند تانکرهای بسیار باکیفیتی بسازد. این شرکت با دانش و تجربه خود می تواند انواع تانکرها را بسازد و تحویل بدهد. در این شرکت بهترین متخصصین برای ساخت تانکرهای مقاوم به کار گرفته می شوند. خدمات شرکت کاوه با قیمتی مناسب انجام می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید. ما همواره اماده خدمت رسانی و عقد قرارداد هستیم. 

آدرس

تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص کرج کاروانسرا سنگی تانکرسازی و مخزن سازی کاوه

موبایل : 09123195399-09375656746

تلفن تماس : 02146899730

مطالب تانکرسازی و مخزن سازی کاوه

ساخت تانکر آب آشامیدنی

ساخت تانکر آب آشامیدنی

ساخت تانکر آب آشامیدنی: کمبود آب آشامیدنی در مناطق...

تانکر(مخزن) آب آشامیدنی پلی اتیلن

تانکر(مخزن) آب آشامیدنی پ...

تانکر(مخزن) آب آشامیدنی پلی اتیلن: ابتدا سوالی که...

ساخت تانکر(مخزن) آب آشامیدنی گالوانیزه

ساخت تانکر(مخزن) آب آشامی...

ساخت تانکر(مخزن) آب آشامیدنی گالوانیزه  برای...

ساخت تانکر دوجداره

ساخت تانکر دوجداره

ساخت تانکر دوجداره  تانکر دوجداره برای ذخیره...

تانکر هوایی

تانکر هوایی

ساخت تانکر هوایی  به طور کلی تانکرها به سه دس...

تخفیف ویژه و اقساطی با چک